Veelgestelde vragen / FAQ


Contact

- Wat zijn de contactgegevens van Vliegtuigplank.nl?

Zie deze pagina. Ook kun je me via de chat bereiken; Zie de "?-Support"-knop onderaan je scherm

 

- Zeg Alwin, heb je ook een fysieke winkel?

Nee, dat heb ik niet, wel een werkplaats met kleine showroom. In verband met de pas afgegeven lockdown mag ik je op dit moment tot en met 19 januari 2021 hier niet verwelkomen. Hierna hoop ik dit (op afspraak) weer te mogen doen.

Mijn Vliegtuigplank samenstellen

- Ik zie op het model dat ik wil bestellen, geen motortje/rondgefreesde kanten en andere kleuren. Kan ik deze  en mijn kleuren wel op krijgen?

Ja, dat kan. Elk van deze opties (ook combinaties) zijn kosteloos. Geef het aan in het veld bij de bestelling. Zie de pagina OPTIES/PRIJZEN voor meer info hierover. 

 

- Ik wil eigenlijk geen "motortje", kan dit?

Ja. dat kan. Kosteloos. Geef het even aan in het veld bij je bestelling. Zie de pagina OPTIES/PRIJZEN voor meer info hierover. 

 

- Ik zie een model zonder motor, maar ik wil wél een motor erop. Kan dat?

Ja, dat kan. Kosteloos. Geef het aan in het veld bij je bestelling. Zie de pagina OPTIES/PRIJZEN voor meer info hierover. 

Bestellen

- Hoe kan ik bestellen?

Dat kan hier.

 

- Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, die ontvang je direct na bestelling. En als ik nog verduidelijking over je wensen wil, mail ik je. 

 

- Hoe verder na mijn bestelling?

Nadat ik jouw bestelling gemaakt heb, stuur ik je één of meer foto's van jouw bestelde vliegtuigplank. Wil je er dan toch nog iets aan veranderen? Joh, geen probleem, doe ik! Pas als jij helemaal tevreden bent, verstuur ik hem naar je en ontvang je de PostNL-Track&Trace-code. Ik wil namelijk alleen happy customers :)

Verzending

- Naar welke landen verstuur je bestellingen?

  Nederland, België.

 

- Hoe zit het met verzendkosten?

Verzenden is gratis

 

- Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

 Afhankelijk van je bestelling, en je locatie. Soms na 1 dag, maar over het algemeen binnen 3-5 werkdagen. Ivm drukke periodes bij PostNL gecombineerd met de Covid-situatie, kan het zijn dat verzendingen rond de Kerstvakantie enige vertraging oplopen. Meer info hier.

 

-Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

 Ja gezellig; ik zet een bakkie en laat je de werkplaats zien.

Retourneren

- Wat als ik toch niet tevreden ben?
Geen probleem. 
Dit probeer ik natuurlijk te voorkomen door altijd een foto te sturen van jouw bestelde vliegtuigplank als hij klaar is. Wil je er dan toch nog iets aan veranderen? Joh, geen probleem, doe ik! Pas als jij helemaal tevreden bent, verstuur ik hem naar je en ontvang je de PostNL-Track&Trace-code. Ik wil namelijk alleen happy customers :)

Als je voor de betaaloptie "rekening" kiest, dan betaal je pas achteraf. De rekening stuur ik dan mee in de doos.

Ben je nadat je jouw vliegtuigplank thuisgestuurd hebt gekregen, toch nog niet tevreden? Dat kan. Geef mij een seintje binnen 14 dagen na ontvangst. (geen reden nodig) Hierna geven we je nóg 14 dagen om het pakket kosteloos terug te sturen.

We sturen je dan een PostNL-verzendlabel per email. Bij een PostNL-punt kunnen ze de streepjescode hiervan inscannen en uitprinten.

Na ontvangst van het pakket terug hier bij Vliegtuigplank.nl, krijg je de kosten die je eventueel betaald hebt, teruggestort. 

 

- Kan ik een bestelling terug sturen?

Ja, dat kan. Geef ons een seintje binnen 14 dagen na ontvangst. (geen reden nodig) Hierna geven we je nóg 14 dagen om het pakket kosteloos terug te sturen.

We sturen je dan een postNL-verzendlabel per email. Bij een postNL-punt kunnen ze de streepjescode hiervan inscannen en uitprinten.

Na ontvangst hier, krijg je de (eventueel betaalde) kosten teruggestort. 

 

- Wat is jullie teruggavebeleid?

Niet tevreden, geld terug;

Geef mij een seintje binnen 14 dagen na ontvangst. (geen reden nodig) Hierna geven we je nóg 14 dagen om het pakket kosteloos terug te sturen. We sturen je dan een PostNL-verzendlabel per email. Bij een PostNL-punt kunnen ze de streepjescode hiervan inscannen en uitprinten. Na ontvangst van het pakket terug hier bij Vliegtuigplank.nl, krijg je de kosten die je eventueel betaald hebt, teruggestort.

Betaling

- Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

  • iDeal
  • Creditcard (VISA / Mastercard)
  • Op rekening ( = achteraf betalen zonder aanbetaling)
  • Bij afhalen

- Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

Jazeker.

 

- Waarom wordt er geen BTW vermeld? Dit moet meestal toch?
Goeie vraag! Dit zit zo: Vliegtuigplank.nl bestaat nog maar kort en is nog relatief klein. Vliegtuigplank.nl maakt hierom gebruik van de KOR (Kleine Ondernemers Regeling) van de belastingdienst/overheid. Onder een bepaalde jaarlijkse omzetgrens hoeft er geen BTW afgedragen te worden en dus ook niet doorgerekend te worden naar de klant. Je ontvangt desondanks gewoon een factuur bij je bestelling. 

Andere produkten

- Kan ik een cadeaubon / waardebon kopen?

Ja, dat kan. Kijk op de bestellen-pagina. 

Ook kun je deze op elke gewenst adres laten bezorgen.

 

 

- Kan ik ook een vliegtuig bestellen met één plank?

  Ja natuurlijk. Is weer eens wat anders. Mail me even en ik maak hem voor je.

- Bied je ook nog andere produkten aan?
Enkel nog wat je op de site kunt vinden, maar hou deze goed in de gaten: Binnenkort kun je een propeller-kapstok en kleinere standaard wandrekjes (kruidenrekjes) voor op de babykamer of kinderkamer op mijn site vinden.